Yamaha Custom Club arrangerar årsmöte 27 – 29 Augusti 2021 i samarbete med Vulcan Riders

Plats: Västervik Resort

Priset för träffen är 700 kr/person och då ingår middag fredag, frukost & middag lördag, frukost söndag. Gratis kaffe & te finns under hela träffen.

Följ texten och gör alla era bokningar t. ex. medlemsnummer, namn, träfftröja JA eller NEJ, vilken modell och storlek, om ni bor i tält eller har bokat stuga eller bor i husvagn/husbil. En ruta för allergier finns och en meddelande ruta för den som har någon fråga gällande träffen.

Träfftröjan finns i dam och herr modell och kostar 160 kr, bokas här på sidan. OBS! Det kommer inte att finnas tröjor på träffen till försäljning – måste beställas här.

Boka först och räkna ihop vad ni ska betala. Betalning av träffavgift & träfftröja sker till BG 166 – 4994 eller Swish 123 298 0449. Ange klubb, medlemsnummer, för- och efternamn. 31 juli är sista dag för anmälning och betalning av träffavgift – då ska pengarna synas på kontot.

Stugbokning sker direkt till Västervik Resort AB – det går bara att ringa för stugbokning då stugorna ligger reserverade i deras system. Om ni har för avsikt att komma innan fredag rekommenderar jag er att boka omgående för det går bara att boka stugorna för extra dagar (mån – sön) fram till den 15 april, därefter kommer det att finas ett begränsat utbud av stugor för bokning av extra dagar – detta fram till 15 maj. Därefter gäller att återstående stugor är bokade på oss från fredag till söndag. Priser är: 4 bädds/natt 900 kr, 5 – 6 bädds 1160 kr/natt, Krokö 8 bädds/1540 kr natt.

Receptionens tel. nr. är 0490 – 258000. Receptionen är öppen denna vecka (påsk): Tors 9–20, Fre. 9–18, Lör. 9–15 söndag och måndag (5/4) stängt. Lunchstängt fredag och lördag. Efter påsk är ordinarie öppettider måndag-fredag 9–17.

Ingen depositionsavgift krävs vid stugbokning – stugan betalas vid ankomst. Varje deltagare bokar stuga efter sin plånbok och vem man vill dela med, en person måste stå som beställare och ansvarig av stugan. Man bokar med en kod YCC2021YCC och det går inte att boka innan 1 april kl. 09:00.

Vi informerar löpande via hemsidan, Facebook och nyhetsbrev.

I samarbete med:                                Träffmärke

123 medlemmar i Yamaha Custom Club
77 medlemmar i Vulcan Riders

6 medlemmar i V-Max